I just got rid of Terramaster and switched to Synology, and it's a whole different world. Granted, it's more expensive, but it works really well without any hassle. I'm absolutely furious at how much time I wasted with that brand. Yes, Synology is more expensive, but at least I now have a real functioning NAS. Terramaster can be considered cost-effective, but ultimately, the quality of their operating system is pitiful.
Terramaster users are not beta testers, yet it seems that their OS is not tested before being released to the market. I'm disappointed that they haven't implemented measures to improve the quality of their product. It's high time for Terramaster to revise their operating system by hiring real programmers to ensure that their product works properly.
I'm extremely dissatisfied with my experience with Terramaster and would not recommend this brand to anyone. The product's quality is simply unacceptable, and it's time for the brand to get to work and offer a quality product to its customers
-------------------------
Je viens de me débarrasser de Terramaster et de passer à Synology, et c'est un autre monde. Certes, c'est plus cher, mais ça fonctionne vraiment très bien sans prise de tête. Je suis absolument furieux de voir à quel point j'ai perdu mon temps avec cette marque. Oui, Synology est plus cher, mais au moins j'ai maintenant un vrai NAS qui fonctionne. Terramaster peut être considéré comme économique en termes de coûts, mais en fin de compte, la qualité de leur système d'exploitation est pitoyable.
Les utilisateurs de Terramaster ne sont pas des testeurs bêta, pourtant il semble que leur OS ne soit pas testé avant d'être mis sur le marché. Je suis déçu qu'ils n'aient pas mis en place des mesures pour améliorer la qualité de leur produit. Il est grand temps que Terramaster révise leur système d'exploitation en embauchant de vrais programmeurs pour s'assurer que leur produit fonctionne correctement.
Je suis extrêmement insatisfait de mon expérience avec Terramaster et je ne recommanderais pas cette marque à quiconque. La qualité du produit est tout simplement inacceptable, et il est temps que la marque se mette au travail pour offrir un produit de qualité à ses clients.
Terramaster it's over for me
Re: Terramaster it's over for me
Sorry to bring you such a bad experience, our improvement actions have been continuous and never stopped. Hope some days later we can see you again. Take care!
To contact our team, please send email to following addresses, remember to replace (at) with @:
Technical team: support(at)terra-master.com (for technical support only)
Service team: service(at)terra-master.com (for purchasing, return, replacement, RMA service)
Technical team: support(at)terra-master.com (for technical support only)
Service team: service(at)terra-master.com (for purchasing, return, replacement, RMA service)